Johanna tränar.

Första dagen på lovet och jag har knappt gjort något alls, just nu funderar jag på om jag kanske ska börja på non eller matten. Men i alla fall, nu efter maten så skulle Sofie och Linus ut och springa i skogen. Kalle skulle inte med eftersom han är förkyld så det skulle inte varit bra om han också var ute och sprang. Eftersom jag ändå inte gjorde något så bestämde jag mig för att följa med dem ut. Så snabbt sprang man upp på rummet och bytte om till ett par mjukisbrallor och någon kofta jag knappt sett förut. Sen begav vi oss ut och sprang en vända i skogen. När vi kom hem igen stretchade vi eftersom ingen vill ha träningsvärk. Sen skulle Linus baka maränger, Sofie satte sig vid datorn och jag duschade och sprang sen upp till min dator. Nu har jag inget att göra igen. Eller jo...

...jag ska ändra headern på bloggen. Visst den är fin men ibland måste man förnya sig. Så nu ska jag nog arbeta på en ny. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0